Uhvati korak sa poslovnim prostorima sadašnjice

Uhvati korak sa poslovnim prostorima sadašnjice

Način poslovanja na globalnom nivou se menja. Rad na daljinu koji je omogućila tehnologija, fleksibilno radno vreme, kao i karakteristike čitavih novih generacija koje na primer ne žele da gube vreme u prevozu do posla, značajno utiču na to kako kancelarije danas izgledaju i kako će izgledati u budućnosti. Kao krajnji rezultat ovih pojava javlja se smanjenje potrebe za dugoročnim zakupom poslovnog prostora.

 

Budućnost zavisi prevashodno od perspektive globalnih i lokalnih kompanija 

 

Globalne kompanije i dalje se vode određenim brojem kvadrata po zaposlenom, brojem kancelarija za menadžere, brojem parking mesta... Ali postaje im sve bitniji i način na koji je taj prostor projektovan, odnosno da li može da obezbedi dovoljno prirodnog svetla, dobro provetravanje prostorija i svega što bi moglo da utiče na poboljšanje produktivnosti zaposlenih. Novi poslovni prostori u fokus stavljaju upravo zaposlene.

 

Kancelarije u službi zaposlenih

 

Sve je veća potražnja za fleksibilnim radnim prostorom.

 

Kompanije žele šansu da kreativnije iskoriste svoj prostor i zaposlenima daju slobodu za inovacijama. Fleksibilan prostor osmišljen je tako da odgovara agilnim mladim kompanijama koje se konstantno razvijaju i koje ne moraju biti povezane za stalnim strukturama.

 

Fokus se sve više stavlja na kreiranje zajednice u okviru organizacije i određenog životnog stila koji će privući i zadržati mlade talente. To je ono što će u budućnosti definisati izgled radnih prostorija u kompanijama. Ovakav pristup preuzet je iz sve popularnijih co-working prostora koji ljudima pružaju mnogo više od radnog stola. 

 

U nadolazećim godinama od ključnog značaja da radna mesta budu dizajnirana kao potpora izgradnji odnosa između ljudi i timova. 

 

Ovo su velike promene koje utiču na sve učesnike tržišta nekretnina. Pored trenutnih 450.000 kvadrata poslovnog prostora u Beogradu, trenutno je u izgradnji još 140.000 novih, dok se do kraja godine očekuje završetak 60.000 već najavljenih kvadratnih metara prostora A klase.

 

Ponuda i potražnja

 

Najveći deo nekretnina koncentrisan je na Novom Beogradu, sa izdavanjem Navigator 2 centra, kao i Ušća kule 2. Centar Beograda krasi poslovna zgrada u srcu grada - Mia Dorćol, dok na lokaciji Bulevar kralja Aleksandra izdvajamo objekat ukupne raspoložive površine za zakup od 588m2, koji je pored zakupa, dostupan i za prodaju. Na Dedinju, u okviru poslovnog prostora Kings Cross, zakupcima je preostao je samo još jedan lokal/retail sa baštom od 100m2 i kancelarijski prostor od 800m2 koji su u ovom trenutku dostupni. 

 

Ukoliko ste zainteresovani za neku od spomenutih lokacija, rado ćemo vam dati više informacija o dostupnosti i ceni. Kontaktirajte nas putem telefona +381 11 32 43 275 ili e-mail welcome@westproperties.rs

Kupcima nekretnina pružamo sigurnost

Kupcima nekretnina pružamo sigurnost

West Properties poverenje klijenata stiče kroz posvećen, profesionalan i stručan pristup. Svakog klijenta posmatramo kao dugoročnog partnera kome nudimo „custom made“ uslugu.   Iako...

SAZNAJ VIŠE
Trend modernog poslovanja vraća se u srce grada

Trend modernog poslovanja vraća se u srce grada

Beograd kao glavni grad, ujedno je i glavni građevinski centar. Centralno gradsko jezgro u deluje kao nedostižno usled manjka adekvatnog modernog i kvaltetnog poslovnog prostora, lošije infrast...

SAZNAJ VIŠE
Širimo tim: Tražimo agente u prometu nepokretnosti

Širimo tim: Tražimo agente u prometu nepokretnosti

Tokom više od 10 godina postojanja, kompanija West Properties stekla je poverenje brojnih domaćih i internacionalnih kompanija, ali i pojedinaca pružajući im širok spektar usluga u oblas...

SAZNAJ VIŠE
2019. Sva prava zadržana. West Properties.
Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.